17 Kasım 2014 Pazartesi

Bugün bizim için bir şey yap! Canım kitap istiyor :)


Merhaba :) 
Yayınevleri, yazarlar, yazmayanlar, okuyanlar bugün bizim -biz=sen ve ben- için bir şey yapın.

Bana bir kitap hediye edin! :) Biliyorum çok yüzsüzüm. Ama şimdiye kadar hiçbirinizin aklına gelmedim. 
Bunu yapmaya beni siz zorladınız! :D

Size kitabımızı okuyacağımın ve kitap hediye etmenin vereceği hazzın garantisini veriyorum.



alldkitap@gmail.com adresine mail atabilir.Blogumun sağ altındaki İletişim formundan bana ulaşmanızı bekliyor olacağım.
(Hiç mail almayacak olma ihtimalim kuvvetle 
muhtemel):

3 yorum:

  1. Türkiyede olsaydım kesinlikle hediye ederdim!..ettim say olma mı :)

    Bana da beklerim:Tohumcuklar

    YanıtlaSil
  2. merhaba :) hediye etseydiniz çok teşekkür ederdim :D ettim sayın olur mu? :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil