11 Nisan 2014 Cuma


 Ağladı ve Gözyaşlarını Öptüm


 Merhabalar :) bugünkü notlarım benden genç olmasın pek genç bir yazar olan Aytuğ Akdoğan'a ait Ağladı ve Gözyaşlarını Öptüm adlı kitabına dair. Kitabı okuyalı 2 yıldan fazla oldu. Şimdi bakıyorum da kitabın bilmem kaçıncı baskısı yapılmış. Hala okumamış olanlar, evet sizlere sesleniyorum. Aytuğ Akdoğan'ın 2. kitabı Ağladı ve Gözyaşlarını Öptüm'ü elinize alırsanız 19 yaşında "aykırı" bir genci anlarsınız. Belki biraz ağlarsınız. 
 Okurken yazarla bütünleşiyorsunuz. Aşırıya kaçmayın aman ha! Yazım intihara teşvik sayılır bunu yaparsanız.
 Kitap sizi eğlendirmeyecek hatta moralinizi bozacak. Cesaretiniz varsa okuyun!  

  • Okurken yanınızda kalem bulundurun.
  • Tam tweetlerine layık cümleler içeriyor.
  • Ben Hep 17 Yaşındayım'ı okuduysanız Ağladı ve Gözyaşlarını Öptüm'ü okumayın.
  • Ağladı ve Gözyaşlarını Öptüm'ü okuduysanız Ben Hep 17 Yaşındayım'ı okumayın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder